1402-10-15 14:40
172
0
88284
پس از اقامه نماز جمعه؛

پایتخت اقوام جنایات تروریستی در کرمان را محکوم کرد

مردم ولایتمدار پایتخت اقوام پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور جنایات تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مردم مومن و ولایتمدار استان گلستان پس از اقامه نماز جمعه جنایات تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند، این مراسم همزمان با سراسر کشور شد.

مردم در مسیر راهپیمایی از محل مصلی وحدت تا چهارراه شهدای گرگان با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق فتنه‌گر»، «یا ایهاالمسمون کرمان شده غرق خون»، «سپاه والامقام انتقام انتقام»، خواستار برخورد قاطعانه با عاملان این جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان شدند.

مردم صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را خالی نمی‌کنند

از جلوه‌های زیبای این مراسم حضور نسل سلیمانی بود کودکان و نوجوانان دهه نودی و دهه هشتادی حتی نوزادانی که در آغوش مادرانشان در این مراسم حضور داشتند، پیر و جوان، زن و مرد همه آمده بودند تا با خانواده‌های شهدای کرمان ابراز همدردی کنند و بگویند راه شهید سلیمانی با قوت و قدرت بیشتری ادامه دارد.

دشمنان هر چقدر بخواهند از طریق ترور یا تحریم مانع‌تراشی کنند اما این ملت ثابت کردند که ملت شهادت هستند و با این حربه‌ها صحنه را خالی نمی‌کنند.

با وجودی که در ماه‌های گذشته مردم به مناسبت‌های مختلف تجمع‌های اعتراضی علیه استکبار جهانی برگزار کردند اما هر وقت که احساس نیاز شد بدون خستگی وارد میدان شدند.

هرگز جنایت تروریستی کرمان را فراموش نمی‌کنیم

بانوی گرگانی که در این مراسم شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: جنایات تروریستی و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه محکوم است، دشمنان خیال نکنند با ترور و شهید کردن ملت امام حسین (ع) می‌توانند این مردم را از اعتقادات‌شان دور کنند.

این مادر جوان همانطور که با سایر راهپیمایان در حال حرکت بود، ادامه داد: وظیفه خود دانستم که امروز به همراه خانواده در این راهپیمایی شرکت کنیم و تنفر و انزجارمان را از استکبار جهانی نشان دهیم، تا دشمنان بدانند با اقتدار در صحنه هستیم و با مشت‌های گره کرده‌مان بر دهان آنها می‌زنیم.

این بانوی گرگان با تاکید بر اینکه راه شهدا ادامه دارد، گفت: ما هرگز این جنایت را فراموش نمی‌کنیم و تا آخر ایستاده‌ایم، تا خون در بدن داریم پشت انقلاب اسلامی و رهبر عزیزمان محکم ایستاده‌ایم و صحنه را ترک نمی‌کنیم.

احساس نفرت دختر گرگانی از استکبار جهانی

دختر خردسال دهه نودی هم به همراه مادرش در این مراسم شرکت کرده بود تا میکروفون را در دستمان دید خودش خواست از احساسات درونی‌اش نسبت به حاج قاسم و شهدای دانش‌آموز کرمان بگوید و اینکه آمده تا راه شهدا را ادامه دهد.

زینب هشت ساله با آنکه کوچک است اما نفرت زیادی از استکبار جهانی دارد از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی که شهید سلیمانی را از ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت گرفتند و با صدای کودکانه‌اش بلند فریاد می‌زند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ...

ملت حسینی از مسیر ولایت جدا نمی‌شود

یکی از بانوان گرگانی هم در جمع راهپیمایان امروز حضور دارد و جنایت تروریستی کرمان را محکوم می‌کند و از مسئولان می‌خواهد با عاملان این جنایت برخورد جدی کنند.

او می‌گوید: اگر بارها هم ما را بکشند نمی‌توانند عشق مردم به انقلاب اسلامی و شهدا را بگیرند، شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند دشمن همیشه تلاش می‌کند مردم را از مسیر ولایت و شهدا دور کند اما همیشه شکست خورده است فکر می‌کند با ترور و شهید کردن مردم به اهداف شوم خود می‌رسد اما کور خوانده و تا زمانی که ملت امام حسین (ع) پای کار انقلاب اسلامی است این آرزوی دشمن هم به گور خواهد رفت.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.